Garantie & klachten
Garantie
Je product werkt niet meer naar behoren en je wilt onder garantie het product laten repareren. Dat kan natuurlijk! Op onze artikelen hanteren wij altijd een garantie van 1 jaar.
Wij laten het artikel inspecteren door professionals en controleren het artikel op eventuele mankementen. Kunnen zij het repareren dan valt dit natuurlijk onder garantie, kunnen ze het niet repareren dan krijgt u een nieuwe opgestuurd.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.